woensdag 14 november 2007

Run 12 in 14 days

De bovenbeentjes hadden toch wel wat last vandaag dus besloot ik het rustig aan te doen. Ik bekijk het van dag tot dag en hou mij niet aan een schema. Lijkt me makkelijker rond deze periode.

Kurt heeft besloten in januari de Louis Persoons marathon mee te gaan doen in Genk. Even zat ik met de handen in het haar maar na wat puzzel en denkwerk hoop ik hem in 8weken klaar te krijgen voor een marathon. Je moet op voorhand geen marathon lopen als je een IM gaat doen maar hij wou absoluut dus vond ik het beter die zo vroeg mogelijk te laten lopen ipv ergens in mei. Want je moet toch op een serieuze recuperatie tellen na zo'n inspanning.

Bjorn Anderson heeft tijdens het afgelopen 70.3 Wk weer van zich laten spreken. Hij deed minder dan 2hr (1hr59'37")over de 90K en brak daarmee als eerste de 45km/u barrière. Hij viel dan wel nog uit de top 20 (hij liep 1hr32) maar hoe je het draait of keert, iedereen weet het en praat erover en dat kan je niet zeggen van de winnaar. Weet je ook wie dat was ?

Geen opmerkingen: