zaterdag 11 juli 2009

Zitvlakproblemen

Nu dat het eindelijk eens lekker los loopt op training duikt plots een probleem op dat op een vrij ongelukkige manier tot stand is gekomen.

Vorige week zaterdag na een dik half uur fietsen, ik reed op dat moment in TT houding toen plots een gat in de weg opdook dat ik niet tijdig gezien had. Omdat je je er niet aan verwacht kan je natuurlijk moeilijk anticiperen en al liggend op je tijdritstuur is er amper nog correctie mogelijk. Ik wipte even van het zadel omhoog maar bij het terug neerkomen kreeg ik plots een pijnscheut te verwerken daar waar die 2 zitknookjes zitten tussen uw benen. Het deed echt geen goed maar een 5 tal minuten later was ik het voorval al weer vergeten tot ik in het begin van de week toch voelde dat die plaats wat opgezwollen bleef en pijnlijk was.

Woensdag op de rollen viel het nog mee maar gisteren op de weg was het niet meer plezant. De plaats des onheils blijkt ontstoken te zijn en dus ben ik verplicht de fiets een aantal dagen (hoop ik), in het slechtste geval zullen het weken worden, aan de kant te laten staan. Ik neem intussen ontstekingsremmers en hoop zo dat dit euvel zich zo snel mogelijk oplost.

Hij die pijn zijn kont heeft, groet u.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik stel voor dat ge uw poepke laat masseren door die griet op de moto. Het zal wel rap beter gaan.
Neen, ik zit echt wel met je in.

Denis

Anoniem zei

Ge kunt natuurlijk ook manuele therapie volgen om dit euvel wat sneller op te lossen. Als de doorbloeding in die regio geregeld gestimuleerd wordt dan gaat de genezing ook vlotter, en als het niet helpt dan was't toch plezant.
BTW, deze week vlot gefietst en gelopen, we blijven gefocust.
Groeten aan iedereen, Pontje