dinsdag 14 juli 2009

Wat moet een mens ...

... als hij niet kan, mag fietsen ? Dat is het mooie aan triatlon, er blijven nog twee andere disciplines over. Vermits ik het zwemmen de laatste tijd wat links liet liggen is dit het ideale moment om een kleine “inhaalbeweging” te maken. Ook het lopen zal er wat vaker aan moeten geloven. Gelukkig is mijn probleem dus iets kleiner als dat van de dame op de foto.

Zaterdag ’s morgens begonnen met 3.6K zwemmen en in de namiddag een 40’ gelopen. Zondag dan enigszins hetzelfde scenario. Gaan zwemmen in Mal en van daaruit naar huis gelopen. Maandag dan enkel een zwemtraining gedaan vermits ik niet elke dag wil lopen. Ook vandaag staan de 2 resterende sporten weer op het programma en als de zaak blijft evolueren zoals nu dan waag ik mij morgen mss aan een rustig ritje op de fiets met wat plonsen achteraf.

Hij die al iets minder pijn zijn kont heeft groet u !

Geen opmerkingen: