vrijdag 12 oktober 2007

Pronostiek

Bij de vrouwen lijkt me een winnares zoeken niet moeilijk. Ofwel de immer goedlachse Natascha Badmann of de winnares van vorig jaar Michellie Jones. Misschien dat een Desiree Ficker roet in het eten kan komen gooien maar volgens mij gaat het tussen de 2 eerst genoemden. Met een licht voordeel voor Badmann.

De mannen dan.

Iedereen spreekt van Stadler, Macca en Sultan. Maar voeg aan dit lijstje maar Cam Brown, en de 3 Belgen toe. Van deze groep zijn er 2 zeker en misschien 3 die hun marathon onder de 2hr50’ kunnen lopen. Macca, Beke en Van Lierde. Niet Stadler of Sultan maar McCormack zal dan eindelijk winnen, met Beke op 2 en Van Lierde op 3. Stadler 4, Vanhoenacker 5. Dan Sultan en Brown. Vervolgens Eneke Llanos …..


Het scenario. Stadler en Marino rijden weg en komen met een beperkte voorsprong, niet meer dan 6 minuten binnen na het fietsen. Macca speelt poker in een groep met Sultan, Beke, Van Lierde en Brown. Mc Cormack schiet uit de startblokken en pakt halfweg de 2 koplopers terug die zij aan zij lopen. Beke komt uiteindelijk nog sterk opzetten maar zal stranden op een handvol seconden van de felbegeerde titel.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Vanhoenacker wint denk ik doordat
hij KNOKKE aan de kant heeft gezet.
Fiets volgens mij evensnel als de
beste STADLER en loopt sneller denk
ik. Verder 3 belgen top 7 !?

Anoniem zei

Eddy, ik ga akkoord met het tweede onderdeel van je redenering, maar ik snap niet goed het verband tussen Knokke en Hawaï. Volgens jou hebben Van Lierde en Beke dus hun kansen verkeken door deelname aan Zwintriatlon?

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Vanhoenacker speelt het zoals bv. Stadler het al jaren doet. Laatste 6 weken voor het grote treffen, trainen, trainen en nog eens trainen. Hij doet dat in San Diego en reist dan ook een week of 2-3 voor de wedstrijd af naar Hawaii om daar nog effe fine te tunen en aan te passen.

Beke en Van Lierde hebben in Knokke deelgenomen omdat ze wegens hun blessures een aantal wedstrijden moesten laten vallen en mss nog effe een mentale opsteker wilden voordat ze aan het laatste grote trainingswerk begonnen.

Allez, zo zie ik het toch. Misschien dat Eddy het op die manier bedoelt.