maandag 23 augustus 2010

Wela Ka Hao

Wela Ka Hao is een Hawaiaanse spreuk die zoveel wil zeggen als, Just do it (waar haalde Nike zijn inspiratie ?).  Dat is ook zowat de opdracht voor aanstaande zaterdag in Almere.  Na 2 maanden op de suggeltoer, sta ik zaterdag misschien tegen beter weten in toch aan de start van de Long distance in Almere.
Met amper iets van trainingskilometers in de benen ga ik toch een poging doen.  We zullen wel zien waar het schip strand!
Dus zaterdagmorgen half 8 zal ik het zilte nat induiken voor 3.8km zwemmen waarna we hopelijk op de fiets gespaard blijven van wind en regen tijdens de 180km lange rit en aan de marathon ... daar denk ik nu nog even niet aan ...

Aloha

3 opmerkingen:

Stefan zei

Toch veel succes toegewenst. En hopelijk zitten de weergoden mee.
Stefan

Anoniem zei

Will ik zou zeggen, genieten, daar ga je waarschijnlijk nu het verst mee geraken.
Succes, zwemcoach

Anoniem zei

De wedstrijden waar je het minst van verwacht, vallen dikwijls nog het beste mee.

Raymond