dinsdag 17 augustus 2010

Healing

Intussen is het een week geleden dat ik in Diepenbeek aan de oevers van den Demer de Limburgse grond van wat dichterbij heb bekeken. Gevolg, knie zwaar geraakt en voor de rest de gebruikelijke schaafwonden.  Deze laatsten herstellen prima en zijn zo goed als genezen.  Maar het knietje heeft wat meer tijd nodig om te herstellen. 
Vorige week donderdag een eerste maal terug op de fiets gekropen.  Ging niet goed, de wonde trok langs alle kanten en ik kon geen druk, kracht zetten op mijn knie.  Gisteren dan poging nummer 2 en er was al meer beterschap.  De wonde is wel nog niet genezen en dat zal nog wel een paar dagen, misschien zelfs een week duren maar de knie reageerde toch al iets beter.  Kon tenminste al terug op de pedalen staan, wel nog niet met volle kracht maar ook dat zal één dezer dagen wel in orde komen.

Een mens moet geduld hebben zeggen ze.  En dat heb ik blijkbaar niet want volgens Els  zou ik al moeten genezen zijn voordat ik gevallen ben".  Nu, als dat effe kon!

Foto 1 : Pas gebeurt - Foto 2 : na 3 dagen - Foto 3 : na 1 week


1 opmerking:

Anoniem zei

Wilfried,als je goesting moest hebben, we zoeken nog deelnemers voor de ploegentriatlon in Oupeye half september. Dan zal het knietje wel terug ok zijn
Zwemcoach