dinsdag 22 september 2009

Raymond en the battle in de Flanders Field triatlon

Ik vroeg Raymond hoe het geweest was tijdens de eerste editie van de triatlon in Ieper en volgend kort verslagje stuurde hij mij door.

Ieper is een prachtwedstrijd, echt top. Naast Neerpelt een echte aanwinst in het circuit.
Ik dacht dat het fietsen daar vlak zou zijn, amai m'n voeten, ging de hele tijd op en af, maar echte "machts"hellingen, geen puur klimwerk. De wind deed ook het nodige slopingswerk.
Kruis deze wedstrijd maar aan in je agenda.
Ikzelf ben 55° geworden, 12° H40 (S1000m 16'07" (72° - goed voor mijn doen); B43km 1u16' (55°, 20 km met een losgekomen verstelbare stuurpen gereden & wat tijd verloren door een bocht te missen) L 40'30" (65°, net voor Sofie Goos beginnen lopen, maar haar kan ik nog niet bijhouden - komt nog wel) 2u12'49")
Sinds Neerpelt maak ik elke week progressie, spijtig dat t seizoen nu gedaan is.


Dus misschien is dit wel een wedstrijd om komend jaar in onze agenda aan te stippen !

1 opmerking:

Kurt zei

Plezant dat ge terug in het circuit zit Raymond.
Hopelijk komen we ons volgend jaar enkele keren tegen.
Er is trouwens nog plaats in Nice :)

kurt