zondag 6 september 2009

Kwart van de club

2 weken niks gedaan na Neerpelt, dus dan vraag je je af, wat het zal geven, een kwarttriatlon tussen de clubleden. Ik had er eigenlijk wel zin in maar ...

... die ging al snel over na een paar honderd meter zwemmen want kon het tempo niet houden en na de helft van de 1500m vroeg ik me af of ik het wel ging halen. Den Eddy zwom naast mij en daar kon ik me nog wat aan optrekken alhoewel hij de laatste 400m een poging deed van mij weg te zwemmen hetgeen net niet lukte. Tijd 23'14 en als vierde weg met de fiets op bijna 2' van de snelste zwemmers Jimmy en William (21'18).
Ik nam al snel over van Eddy en op het stuk wind mee dreef ik de snelheid op tot boven de 50km/u. Ik weet uit ervaring dat er mensen zijn die dat niet kunnen pitsen en zo ook niet Eddy. Ik reed stilletjes weg van hem. Jimmy was buiten schot maar William kreeg ik op 10K van het einde te pakken en pastte op hem dezelfde taktiek toe als op Eddy, boven de 50 gaan knallen en ook hij moest de rol lossen.

Als 2de dook ik de wissel in op 1' van Jimmy. Maar dan begon de ellende. Het liep voor gene meter. Al snel kreeg ik William over me heen. In ronde 2 van de 4 ging het iets beter maar meer dan een goed trainingstempo zat er niet. Dit was geen wedstrijdtempo en zo kwam ook Marc, Eddy en Denis er nog over.

Ik had nog gehoopt op de snelste fietstijd maar daar stak Velo met 8" een stokje voor.

Is het Neerpelt dat nog nie verteerd is of gewoon die 2 weken niks doen. Kwil het nie weten, het seizoen is voorbij. Ik blijf nu stilletjes bezig want mijne rust heb ik gehad en anders krijg ik dit 40 jaar oude lichaam helemaal niet meer aan de gang (zie vorig jaar).

Geen opmerkingen: