donderdag 17 september 2009

mijn eerste stapjes !!!

Dik 3 weken niks doen laat zijn sporen na. Maandag deed ik sedert begin augustus terug mijn eerste workout om de kernspieren van het lichaam te verstevigen. De dagen erna heb ik het geweten, vooral mijn buikspieren en mijn hamstrings wisten effe niet meer hoe ze het hadden. De zwemtraining van gisteren, nochthans een rustige om mee te beginnen was vooral de eerste 500m zo van, jongens, wat ben ik hier bezig, dat is geen zwemmen meer, maar dobberen, boven blijven en niet verdrinken. Daarna ging het wel en had ik precies iets meer watergevoel.

Maar gisterenmorgen kreeg ik plots het lumineuze idee van toch maar eens op de weegschaal te gaan staan. De dag voor Neerpelt woog ik 70.2, de dag na Neerpelt 68.2 en nu dik drie weken later, 74.2

Veel meer kan ik daar niet aan toe voegen ...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Een kilootje of tien. Dan strijden we in Nice met gelijke wapens.
Pontje

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Voor kurt zal dat geen probleem zijn vermoed ik !

Anoniem zei

ben er gisteren mee begonnen in de pub. Een bokske of 15 met Jim is een mooi begin van deze prachtige periode van Bourgondisch leven. Eten, drinken en opnieuw eten....Vanaf januari ben ik dan weer depri maar weet dat ik tegen Nice als een mes door boter zal gaan...
El Pistolero

Anoniem zei

Met die warmte in Nice, dan geraakt ge zelfs met de achterkant van dat mes door de boter. BTW Pistolero zie maar dat ge scherp staat want aan losse flodders gaat ge niks hebben in Nice.
Pontje

Denis zei

Zo een klomp boter van een kilo of tien en dan zo een hakbijl voor een sequoya, dat is ongeveer het beeld dat ik voor ogen heb van jou in het water volgend jaar.

Denis, le plus francophone des flamands.