donderdag 3 september 2009

Genoeg gerust

Sedert gisteren heb ik de training weer terug opgenomen. Niet dat ik al vollenbak terug bezig ben maar stillekes terug in gang trekken is misschien een betere verwoording.

Gisterenavond 2200m gezwommen, op 5x40 na alles rustig.

Vandaag dan effekes op de rollen gezeten en het duurde toch een dikke 20' eer de stramheid uit mijn benen was. Vanaf toen kwam de souplesse terug aanzetten, oef !
Wat het zaterdag gaat worden, tja, moeilijk te zeggen, heb geen flauw benul wat de conditie dezer dagen nog voorsteld. Heb er wel zin in, dat is in elk geval positief. Het zal sowieso fun gaan worden, mij amuseren en vooral meedoen om nog wat extra puntjes te pakken voor het eindklassement, heb zo den indruk dat ik daar hoog kan scoren ! Mss is deze laatste wel de belangrijkste reden van deelname !!!!!

Geen opmerkingen: