dinsdag 8 september 2009

Een wrak

Zo voel ik mij de laatste dagen, een wrak, volkomen uitgeblust, batterijen leeg, niks meer in de tank. Moet ik nog verder gaan of is't duidelijk ?

Inderdaad, ik moet terug opladen. De energie was, is weg. Ik heb geen fut meer om nog iets te doen. Maar al te vaak moet er in de namiddag een dutje gedaan worden en dan nog val ik 's avonds rond half tien in slaap, en dit tot 's morgens een uur of 8, en dan heb ik niet de indruk dat ik uitgeslapen ben.

Ik heb dus intussen de stekker van de batterij terug ingestoken en het opladen is bezig maar gaat tergend langzaam. Maar ik heb tijd, tijd zat, dus vooraleer ik mij nie beter voel zal ik gene klop doen. Els heeft mij ten andere ten strengste verboden nog te trainen of een wedstrijd te doen ! En meestal kan ik gerust op haar intuïtie voortgaan.

Het seizoen is lang geweest en heeft blijkbaar veel van mijn lichaam en waarschijnlijk ook geest gevergd. En de kwart van de club was er dan te veel aan afgelopen zaterdag. 2 Volledige triatlons en het trainen er voor heeft hier blijkbaar voor gezorgd. Nu zal het rusten zijn of ik zit weer met een serieuze kater deze winter, en zo een winter wil ik niet meer meemaken.

Hij die aan het opladen is groet u !

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Wilfried ,

Ze zeggen wel eens : rust roest maar in dit geval zeker niet waar . Het gevoel dat ge nu hebt had ik een twee tal weekjes ook . ben aan t rusten gegaan ( erg nerveus lichaam , noot goed gevoel ) . Nu een paar weekjes later begin ik stilletjes aan de energie terug in mijn lijf te voelen . See you en slaapwel
Ironmac

Norbert zei

Ewel – wa lees ik ?? Ben je plat ???

Toch normaal hé vintje – zo’n seizoen achter de rug – geniet er nu toch eens van !!

Wat kun je deze maand nog doen – uitputten !!!
Al dat klein grut van wedstrijdjes …. puff … doe enkel de IRONMANS – zoals een

echte coureur maar goed is in de KLASSIEKERS / tenissers op de GRAND SLEMS

en basketters op de PLAY OFFS !!!!

Kenneth de Neve zei

Volgens mij kan dat 2 oorzaken hebben : ofwel laat uw vrouwke u teveel werken ofwel doen jullie teveel andere activiteiten... .

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Merci mannekes, dat jullie zo veel goede raad mij mij willen delen, zal hem maar opvolgen zekers !

Anoniem zei

Rust maar een beetje, ik zal u op tijd wakker maken voor Nice.
Zeg tegen Kurt dat hij niet moet rusten want die gaat er anders niet komen ;-)
Pontje