vrijdag 6 februari 2009

Zweepslag

Neen ik heb mij niet bekeerd tot SM achtige toestanden. Maar tijdens het zwemmen woensdagavond kreeg ik te maken met wat ze noemen "de zweepslag". De zweepslag dankt zijn naam aan de plotselinge felle pijnscheut die optreed tijdens het moment van ontstaan. Een zweepslag kan een kleine verrekking tot een totale scheur van de spier inhouden.

Tijdens het laatste sprintje dat we trokken voelde ik inderdaad een steek ter hoogte van mijn nek/schouder. Verder zwemmen was uit den boze. Die avond en nacht verschrikkelijk pijn gehad want elke beweging van mijn linkerarm leverde een nieuwe pijnscheut op. Gisteren ging het dan al wat beter net als vandaag trouwens. Zwemmen zal wel nog niet voor morgen zijn en voor volgende week ook nog niet maar er zit vooruitgang in de zaak en dat is positief.

Hij die voorlopig niet kan zwemmen groet u.

Geen opmerkingen: