vrijdag 13 februari 2009

Het duel : part 2

Eigenlijk had er nooit een deel 1 laat staan een deel 2 mogen zijn, komen. Ok denk je dan, het moest er ooit eens van komen en in Zonhoven was dat het geval. Een mens moet diep vallen en in het donker terecht komen vooraleer er een lichtje gaat branden en de knop wordt omgedraaid. Na die winterduatlon was dat het geval. Ik begon eindelijk terug te trainen want wat er voordien gedaan werd kan niet onder die noemer vernoemd worden.

Morgen in Heusden Zolder zal de Heer Lambrichts dus weer extra gemotiveerd aan de start staan om de stand naar 2-0 om te buigen. Ikzelf ben natuurlijk extra geprikkeld om er een gelijke stand van te maken en dan de klus in Geel in de verlengingen in mijn voordeel doen uit te draaien.

Mijn conditie is zeker beter dan enkele weken geleden. Dat ik hem vorige week versloeg bij de wintersprint lopen is zeker een mentaal voordeel al stond hij er niet fris aan de start.

Het kan dus alle kanten uit op het supersnelle parcours in Heusden dat er gezien de weersomstandigheden van de laatste weken dagen nog heel goed bij ligt.

Taktiek is meestal niet aan mij besteed maar als het toch moet, allez dan. Eigenlijk is het heel simpel. Zorgen dat hij me er in het eerste lopen nie afloopt. Bij het fietsen zal het op zo'n parcours moeilijk zijn om het verschil te maken dus zal het in de afsluitende loopproef moeten gebeuren. Misschien dat dan de slimste wint ?

Mocht het niet in mijn voordeel uitdraaien zal de teleurstelling er natuurlijk weer zijn maar deze keer is het ingecalculeerd, laat het ons daarop houden.

We'll see tomorrow !

Geen opmerkingen: