zaterdag 21 februari 2009

De eerste +100

Vorige week zaterdag zat ik al 3hr30 op de Mtb (naar Heusden gereden + wedstrijd + terug naar huis) maar als je niet bij afstand een 3 cijfergetal kan invullen is het niet "officieel".

Vandaag dan een nieuwe kans. Het weer was eindelijk eens aangenamer dan de laatste dagen en samen met Kurt trok ik op pad voor mijn eerste fietstraining +100K. De eerste helft deden we enkele klimmetjes en daarna zochten we vlakkere oorden op. Kurt reed op een slecht moment lek, net toen we in een groepje aan het rijden waren, en van dan af aan reed het eigenlijk niet meer echt lekker.

Wat opviel was dat we geen van beiden wilden toegeven dat de ander sterker was. We bleven of naast mekaar rijden of in mekaars wiel met regelmatig overnemen. Toen ik thuis kwam stond er 105.5K op de teller en was mijn eerste +100 training dit jaar een feit. Haleluja !

Geen opmerkingen: