dinsdag 11 december 2007

..... tegen de sterren op !


Nog effe een korte update wat mijn trainingen betreft anders gaat Marc zich weer afvragen waarom ik niets over mijn trainingen schrijf. Meestal is dat omdat er niet getraind is hé Velo.


We waren blijven hangen op dinsdagavond, vorige week met die looptraining op de donkere verkavelingswegen. Woensdag dan, een krachttraining op de rollen (3x3' met 3' rust) die 's avonds bij de eerste zwemtraining in Mal toch nog in mijn lichaam zat.

Donderdagavond 2.9 gezwommen. Vrijdag 10.3 gelopen DT2. Ging eindelijk nog eens goed ondanks de erg felle wind.

Zaterdagmorgen dan mijn eerste zwemtraining van meer dan 4K gedaan in Millen. 4500m om precies te zijn. Na wat shoppinggedoe met de familie in de namiddag nog 40K gefietst en net op tijd thuis voordat de regen in bakken naar beneden begon te vallen.


Zondag wou ik in Mal gaan zwemmen omdat het jeugdtraining was. Maar Els keek nog net op tijd op de jeugdkalender en zag dat we een week te vroeg gingen zijn. Omdat we toch al gepakt en gezakt waren om te gaan zwemmen zijn we dan maar naar Bilzen gereden. Met Jelle misschien wel 20 keer van de schuifaf geweest, hij vond het fantastisch.


Minder fantastisch was de rest van de dag. Ik voelde mij niet echt goed. Grieperig, mijn maag speelde op en ik vulde dan ook de namiddag met zetelliggen. Iets dat in geen enkel trainingsschema is terug te vinden dus een zerodag.

's Nachts kwam de aap dan uit de mouw, diarree tegen de sterren op en ook de maandag werd een dag van niks.


Vandaag ging het gelukkig al weer stukken beter. 2hr gefietst. Tegenslag, het regende in de buurt van Bilzen (zal wel aan de mensen daar liggen zekers) zodat ik nat en ijskoud terug thuis kwam. De zonnebank bracht redding, opgewarmd en een tintje bruiner kan ik dus nu dit typen.


Kwil afsluiten met iets dat Patrick Moermans mij zei zaterdag in Millen. "Als ge nu goed zijt hebt ge een probleem" (dit geldt niet voor de Kasterleegangers en de veldrijders)


Denk daar maar eens over na

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Das goed nieuws uitspraak van PM. Moet ik mezelf nog geen zorgen maken want ik ben nu echt wel slecht aan het worden. Reeds 2 weken niets mogen doen en er volgen er nog ???

Anoniem zei

OK, dat zit ik momenteel ook op schema.

Anoniem zei

Volgens mij zijn goede atleten nooit "echt" slecht!
Ma ja, wie zijn wij om daar iets over te zeggen hé...