woensdag 12 december 2007

Kasterlee : weersverwachtingen + Jimmy over de "club"concurrentie


Olivier gaat na het 1ste lopen al meer dan 5 min voor hebben op mij. Als ik hem dan na 1 ronde bijhaal zal hij proberen te volgen en nog 2 ronden goed fietsen, vervolgens heeft hij een afspraak met de man en de hamer. Einde halen wordt doodstrijd.

Filip zal volgens mij positief verrassen. Die reed voor zijn doen tamelijk goed op de MTBduatlon van de club. En daarbij met zo’n karakter en superinstelling zal opgeven niet in zijn woordenboek voorkomen.

Luc Pinsart vond ik ook goed op de MTBduathlon van de club. Beide heren waren op hun kousevoeten uit het peleton weggereden. Enkel ik en Koen kregen toen de kloof nog dicht. Toch denk ik dat Pinsart nog meer gaat verrassen.
Een maand geleden heb ik met Luc en Olivier een verkenning gedaan in Kasterlee. Beide waren we onder de indruk van Luc’s souplesse.
Met gemak en aan een vrij constant hoog tempo ploegde hij door het veld. Ik en den Olie moesten zelfs even op de tanden blijven of we waren hem kwijt.
Benieuwd wat dat nu gaat geven, zo’n maand verder.

Ikzelf ben goed, maar niet goed genoeg om dit parcours (uitzonderlijk slechte staat) goed aan te kunnen. Daarom zal ik eerder uit de achtergrond proberen terug te komen. Ik verwacht vele opgaves, alleszins meer als het percentage dat in een Ironman opgeeft.
Mijn lopen is minstens even goed als in Nice. Gisteren nog eens gaan lopen na 2 rustdagen en de vleugeltjes waren er. Groot vraagteken blijft natuurlijk of het lopen nog zal gaan na fietsen. Zonder wedstrijdritme of combitrainingen? Dit zal mijn grootste probleem worden.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Zeer goed samengevat Jimmy. Jij bent goed en zal zeer goed eindigen. Ik denk dat Luc (Embrunmanneke) inderdaad zeer kort achter je zal eindigen (surprisemanneke). Voor mezelf hoop ik heimelijk onder de 12 u te eindigen maar de allerlaatste ronde zal me parten spelen. Ik weet 1 ding : als we gespaard blijven van materiaalpech zal iedereen de eindmeet halen en dat is toch wel het streefdoel!

Anoniem zei

Ik hoop dat we zondagavond allemaal iets te vieren hebben (als we nog even kunnen). Ben al tijdje af aan 't tellen. Begin er echt zin in te krijgen

Anoniem zei

vorige reactie was van mij (Jimmy)

Anoniem zei

In elk geval heel veel succes mannen, ben blij dat ik de laatste 30 klm vanop de fiets kan volgen.
Voor dat vieren achteraf ben ik natuurlijk even zeer te vinden.
Allé tot zondag
Kurt