zaterdag 23 augustus 2008

Laatste nieuws !

Jullie zullen al wel in de mot hebben dat deze blog niet meer dagelijks van nieuwe "blogjes" voorzien wordt. Het is een beetje met de blog zoals het nu met de training gaat. Geen inspiratie, de drive is weg dus is het allemaal een beetje stil gevallen.

Viersel en Knokke staan nog op de kalender maar dan is het finito voor dit seizoen. Ik kan mij niet meer opladen en een paar weken rust, vooral mentaal zullen deugd doen.

Na Klagenfurt was ik na 1 week rust met goede moed terug begonnen maar al snel viel de goesting weg. Fysiek was er nochthans geen probleem, het is vooral in't koppeke dat het zit. Ik heb ook niet echt een einde seizoen doel om naar toe te werken, misschien dat ik dat in de toekomst moet veranderen.

Enfin, straks is er weer een feestje, en ...daar kan ik mij dan wel voor opladen, gek hé !!!!

Geen opmerkingen: