vrijdag 20 mei 2011

Lopen in het water

Koen kwam met het idee op de proppen om voor de zwemtraining wat aquajoggen te doen.  Ik wilde dat wel eens proberen want had dat nog nooit gedaan.  Dus gisterenavond ontmaagd in't aquajoggen.  Wie denkt dat het een fluitje van een cent is om effe in't water iets te doen wat op lopen lijkt moet ik teleurstellen.  Al vanaf de eerste meters ging mijn hartslag de hoogte in en was de coordinatie bij momenten ver te zoeken.  Na een aantal minuten lukte het me wel aardig en 40' later gaf ik er de brui aan omdat de eigenlijke zwemtraining dan begon.  Bleek op't einde van de zwemtraining toch dat de spieren van dat waterlopen wel wat afgezien hadden want ik kreeg krampen in de quadriceps tot achter mijn oren.  Misschien kan ik de volgende keer eens proberen om ipv in het water op het water te lopen  Er is vroeger nog iemand geweest die dat kon.

1 opmerking:

Stefan zei

Dan moet ge u wel schoenen van Brantano kopen om op het water te kunnen lopen. "reclamespot van enkele jaren geleden"