woensdag 18 mei 2011

En?

Ja en? Hoe zit het nu met de blessure en vooral hoe is't met de atleet met de blessure.  Ik moet dat nie wegsteken, iedereen kent dat gevoel als ge gekwetst zijt.  Dan gaat het nie en is de motivatie ver te zoeken.  Zo dus ook bij mij.  Maar ik heb mij intussen al herpakt en krijg soms uit onverwachte hoek steun en hulp.  Thx aan Mario en Koen om te brainstormen over mijn lopen en dat dan op een "gouden" schaaltje aan te bieden.  Ook Ironmac gaf nog een extra impuls.  Was ik gisteren niet aan te spreken na de fietstraining omdat het nie ging en de kuit pijn deed.  Vandaag was het de omgekeerde wereld.  Heb mij eens serieus laten gaan (zonder pijn deze keer) en dat deed goed, vooral tussen de oren. 64km tegen 35 gem.
Of ik Tristar haal blijft nog een vraagteken.  Maar kan er altijd een goeie fietstraining van maken mocht het lopen nog niet lukken tegen dan. 

Intussen heb ik wel al het één en ander beslist voor de toekomst, maar daar kom ik op tijd en stond wel op terug.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Geloof maar in de goede afloop en uzelf! Niets is onmogelijk! En in de IM gaat ge trouwens de sterkste supporters ooit langs de kant hebben staan ... .
Tim, Sofie en Janne

Anoniem zei

Nog een ideetje, doe donderdag voor je zwemtraining een uurtje aquajogging. Ik heb op basis hiervan destijds Almere gedaan.
Als je wilt ik heb een gordel hiervoor, laat maar weten
zwemcoach