woensdag 26 mei 2010

Lang geleden dat ik nog eens een berichtje postte  Op zich is dat een goed teken, dat betekent dat ik geen tijd heb om op de computer te tokkelen, en dus meestal met andere zaken, vooral trainen bezig ben.  Het kan ook liggen aan het feit dat er hier tegenwoordig een nummerke moet getrokken worden voor de computer want met 2 Farmvillers in de familie ....

Vorige week was een goede trainingsweek geweest.  10K swim - 390K Bike - 40K run.  Met een lange fietstraining op zaterdag van 184K.  De komende 3 weken zal ik proberen de zware lange trainingsdagen af te wisselen met enkele relatief rustige dagen want anders hou ik het niet vol  Bovenaan elke week staat sowieso een lange duurloop van +20K en een lange fietstraining van +150K  Verder wil ik toch 3x/week zwemmen om aan de 10k/week te komen.
Gisteren mijn eerste fysieke klopke al gehad.  Na zaterdag 6u fietsen, zondag een looptraining van 10K, maandag werken en van en naar het werk gelopen 21K, ging  gisteren het licht uit.  Zowel het zwemmen, toch mijn 3.4K gezwommen maar afgezien, als het fietsen, training ingekort en gewoon een uurke losgereden, ging van geen kanten. Vanmorgen al een heel ander mens en dat zag ik direct aan mijn zwemtijden.

Intussen gaat op Lanzarote de ene afterparty na de andere door, ik zou zeggen "Keep on Chillin my friends"

Geen opmerkingen: