donderdag 20 mei 2010

1 jaar geleden

Vorig jaar rond deze tijd zat ik op Lanzarote.  Een Canarisch eiland waar ik goede herinneringen aan over hou.  We zijn ginder bevriend geraakt met Norbert en Marc, een vriendschap die nu 1 jaar later nog altijd stevig standhoudt.  Beide heren zitten nu terug op het eiland en staan zaterdag aan de start van de Ironman.  Ik zal alles via het thuisfront moeten volgen, met een beetje pijn in het hart.  Maar ja ik heb gekozen voor Nice, dus mijn tijd komt nog wel.  Ik hou zaterdag in elk geval de startnummer 1145 en 1550 in de gaten en wens mien moaten ginder veel succes, kracht zowel fysiek als mentaal, veel vreugde want al is het afzien, pain is temporary, pride last forever.

En achteraf mogen ze er gerust ene op mijn kosten drinken, dos cervezas por favor

Geen opmerkingen: