woensdag 7 april 2010

Wind, taart maar vooral zweet

Vorige week reeds had ik al met Kurt afgesproken om vandaag een ritje te gaan maken.  We vertrokken zoals we dat steeds doen elk op hetzelfde uur, deze keer 9u, bij ons thuis en rijden dan mekaar tegemoed.  Romantisch hé!
Koud was het helemaal niet vamorgen maar onze Kurt zat blijkbaar nog op wintertemperatuur.  Handschoenen, muts, trui lange mouwen onderlijfje lange mouwen en windbreker. Ons volgen was dus niet zo moeilijk, gewoon het zweetspoor volgen.
We reden de Voer in omdat Kurt daar bakkerijen weet liggen waar ze lekkere rijsttaarten verkopen.  Een korte stop dus voor de vlaai en dan verder tegen de wind in.  Toen ik thuis kwam had ik het gevoel de volledige rit wind tegen gehad te hebben.  Koen verteld mij vanavond dat hij vandaag hetzelfde gevoel had met die wind dus daar moet ik al niet van gaan wakker liggen.
Vanavond dan het industrieterrein in Tongeren nog eens onveilig gemaakt.  Een looptraining gedaan terwijl Jarno en ook wel een beetje Jelle hun loop en fietstraining afwerkten..

Had dus a nice trainingsday : 110K bike en 8.8K run.

Tijdens het schrijven van deze blog geluisterd naar volgend nummer

Geen opmerkingen: