zondag 18 april 2010

Een driehoek van goud!

Een driehoek heeft 3 hoeken, 3 punten die met mekaar verbonden zijn.  De driehoek waar ik het over heb is verspreid over het Vlaamsche land.  Vliermaal - Wuustwezel - Bredene. En zoals Marc hem noemt, de gouden driehoek. Ik had er er vandaag nog met een aantal mensen over hoe je andere mensen ontmoet, die klik er is en je een jaar later nog contact met mekaar hebt en zonder dat we het van mekaar weten, beseffen, we mekaar motiveren dat het mooi is van zien.  De trainingen volgen via Asicoach, een belletje hier, een schemaatje daar, een mailtje naar mekaar.  Op regelmatige tijdstippen eens een bezoekje.

Ik heb al gezien dat mijn 2 maten goe bezig zijn tegenwoordig.  Ironmac en Ironman Norbert maken zich klaar voor Lanzarote eind mei.  Zij zijn aan hun zware weken bezig en het doet goed te horen dat het op wieltjes loopt en het vertrouwen er is.

Maar komende week kijk ik vooral uit naar de 2 dagen dat Ironmac naar de Limburg komt en we samen wa kilometerkes zullen afmalen.

Details hierover zullen zeker volgen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vind het heel spijtig dat we niet kunnen gaan supporteren in Lanzarote,meestal is het met OLH Hemelvaart,dit jaar een week later dus geen kort tripje naar het warme zuiden. Zag het wel zitten enkel daagjes genieten van het warme weer en lekker verwent worden in het heerlijke Riu Resort hotel.
Els