zondag 25 april 2010

Rood


Met de komst van Ironmac deze week had ik na donderdag al een mooi aantal trainingsuren op m'n conto staan.  Tijd voor een rustdag vrijdag en in't weekend een lange duurloop (uiteindelijk 2hr05') en zondag een ritje van 70K.  Goed voor net geen 20hr training en rond deze tijd van't jaar is dat meer dan genoeg.  Zowel de records van langste rit, langste loop en meeste uren getraind werden gebroken deze week.  Mag ook wel met de trainingsstage voor de deur van 2 tot 9 mei.

Trainingsmaat deze week Ironmac vlamde er een supervolumeweek uit.  S:9K - B:600K - R:65K.  Ook maatje van aan't zeetje Norbert heeft zijn dipje van eerder deze week overwonnen en vandaag een brickje gedaan van 2.2-110-10.  T' zal ze zeker ten goede komen binnen een kleine maand op Lanzarote.

Wat de titel betreft die heeft betrekking op de kleur van de huid dezer dagen.  2u in't zonnetje gaan lopen zorgde voor een mooie aftekening op armen en benen.  Een ganse namiddag in de tuin werken spaarde eveneens de rest van de nog bleke huid niet!  Vandaag is rood, de kleur van mijn lichaam ...

3 opmerkingen:

The Flying Pig zei

Hey Wil, sorry dat we elkaar niet hebben gezien vorige week. Het programma zat zo eivol dat het er niet in zat om samen te gaan trainen.
BTW, nadat ik Kurt aan gort had gereden zondag dacht ik dat kan ik Wil toch ook niet aandoen hé.
We zullen elkaar dan zien in Nice voor de start hoop ik.
CU en tot binnenkort, PONTJE

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Ik heb er van gehoord ja, hoe ge achterom keek op de eerste brug, en niemand meer zag ... behalve de volgauto :-))

Anoniem zei

op een gegeven moment hing uwe bak zover open dat ik het tot aan uwe endeldarm kon zien :)
Moet wel zeggen dat ge beter fietst als ik verwachtte. Dat gaat vuurwerk geven in Nice.
Train ze nog hé maat!!!