zaterdag 6 februari 2010

.... was here

Deze foto wilde ik jullie niet onthouden. In België zou daar staan, Freddy De Kerpel was here. De tijd van de De Kerpel moppen is al weer een tijdje voorbij, blijkbaar maakt de Heer Norris hetzelfde mee in de USA.

Omdat we het niet kunnen laten een paar Freddy de Kerpels...

Freddy de Kerpel is den enige op aarde da een draaideur kan dichtsmijten.

Freddy pompt niet. Hij duwt de grond naar beneden.

Freddy De Kerpel eet geen honing, hij kauwt bijen.

Freddy de kerpel heeft geen horloge... Freddy de kerpel bepaald zelf wel hoe laat het is!

Freddy de Kerpel leest geen kranten... Kranten worden voorgelezen aan Freddy de Kerpel... Door Freddy de Kerpel!

Last but not least Freddy De Kerpel, Arnold Schwarzenegger en Vin DIesel komen na hun dood bij God in de hemel toe. Uiteraard willen ze allen het zitje naast God bemachtigen. God vraagt aan Vin: "Waarom denk jij naast mij te mogen zitten?"...Vin zegt:"Wel, ik heb enorm hard getraind in mijn leven om een actieve acteurscarrière uit te bouwen...daarom vind ik dat ik dat verdien"God vraagt aan Arnold: "Waarom denk jij hier te mogen zitten?"...Arnold zegt: "Wel, naast het feit dat ik de actie in de actiefilms bracht, heb ik me ook nog politiek ingezet voor een betere wereld"God vraagt uiteindelijk aan Freddy De Kerpel: "Waarom denk jij, Freddy, hier naast me te mogen zitten?"...Freddy zegt: "Euh, ik denk dat Gij op mijn plaats zit"

Geen opmerkingen: