donderdag 11 februari 2010

In de voeten?

De startlijst van Herderen staat on line en dan gaat een mens, nieuwsgierig als hij is eens een kijkje nemen. Met wie zit ik in de baan, ken ik ze, zijn het goede zwemmers?

Antwoord op de eerste vraag is vrij snel gevonden want ik zwem in reeks 1, dus moest ik nie ver zoeken. Bianca Bellekens, Dieter Delbaere en Manu Fontaine zijn mijn zwemgenoten tijdens de 500m. Na Google te hebben ingeschakeld, is dit wat ik gevonden heb. Blijkbaar hebben ze alle drie al eens deelgenomen in Herderen. Bianca Bellekens won de eerste editie van Herderen en zwom toen 6’42 op 400m, sedert dit jaar lid van Team Inxites – Planet-X. Dieter Delbaere zwom vorig jaar 6’22 (way to fast for me) en Manu Fontaine ergens iets van 11’ (dat is dan weer te traag) en dat was op 500m. Kvrees dak weer op mijn eigen aangewezen ben, tzal nikske drafting in the feet worden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Schoon volk aan de start.
Ik ben een beetje onder de indruk.
De wedstrijd krijgt eidelijk de erkenning die ze verdient.
Het doet mij denken aan de Haan. Daar stonden ook ieder jaar enkele kanonnen klaar.

Jim

Anoniem zei

Sorry Wilfried. Ik heb ze per loting bij elkaar gezet. Dat was het eerlijkste !

Helenre