zondag 1 november 2009

Een sh.. weekend

Het was letterlijk een shit weekend. Vrijdagavond maag en darmen overhoop met het gevolg, halve nacht korte sprintjes getrokken van bed naar pot.
Zaterdagmorgen dus maar forfait gegeven voor de mtb duatlon wegens leeg (gesch..) Toch maar werken geweest en stilletjesaan begon alles terug wat beter te gaan.

Maar vanavond stond toch de pot weer centraal.

Het is dus blijkbaar elk jaar vantzelfde. Een aantal dagen gaat het goed, dan weer een paar dagen niet. Tis niet mijn periode de herfst. Moppersmurf zou zeggen :"Ik haat de herfst".

Een opsomming van de trainingen geven is bijgevolg simpel :

239-238-237 dagen tot IM : ziek

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Kop op maat, ik koop je wel een nieuwe pot voor de kerst als je deze volledig naar de filistijnen sch..t.
Hou de moed erin.

Denis zei

Misschien volgend jaar eens passen voor het griep vaccin. Wat doen de profs daar eigenlijk mee? Laten die zich vaccineren?
Mij krijgen ze alleszins niet zover. Vandaag een duurloop van tweeeneenhalf uur gelopen en ook ik heb de pot moeten opzoeken. Die chemische toilet aan het kerkhof van wintershoven kwam als een geschenk uit de hemel.
Veel beterschap.