donderdag 29 oktober 2009

Korte voorbeschouwing op onze mtb duatlon

Naar favorieten zoeken is niet moeilijk, laat ons beginnen met de belangrijkste.

Marco Velo, in volle training voor Battice zal zijn vel duur verkopen. OK hij is geen Sven Nijs op de mtb maar het 2de deel van het parcours moet hem toch goed liggen, net als de lange klim in het begin. Zal in het lopen duivels genoeg hebben om los te laten.

Loixie : mist looptraining wegens blessure maar is niet te evenaren als het op mountainbiken aan komt. Ik vrees evenwel dat hij te weinig voorsprong zal kunnen opbouwen voor het afsluitende lopen, als hij al voorsprong heeft.

William : is de laatste tijd goed bezig, als hij op het parcours blijft en niet zelf de weg gaat uitstiippelen eindigt hij op het podium

Donald, ook nog iemand die Battice wil lopen en goed op dreef is. Net als Velo zal hij het 2de deel van het parcours meer appreciƫren als het eerste stuk, dat is dan ook zijn minpunt.

Denis, nog een Battice ganger, of toch niet, kampt met een vervelende blessure op een domme maniet tot stand gekomen. Doet het rustig aan om Kasterlee en rest van voglend jaar niet in hte water te laten vallen. Maar toch, toen hij vorige week effe doortrok moets ik serieus over de rooie gaan om te volgen. Maar ja, momenteel ben ik niet echt een referentie ....

Kurt, vind een parcours op zijn lijf geschreven, en een lijf dat heeft hij natuurlijk ...

Wat mezelf betreft, zoals hierboven geschreven ben ik momenteel niet echt een referentie punt. Laat het ons daarbij houden.

Mijn pronostiekje staat in het gastenboek van zltc, wie waagt nog een gokje ?

241 dagen tot IM : 8K run en 3.1K swim : 200 inzwemmen, 3x500 : 1ste gestoord door voorzitter die iets kwam vragen, dus geen benul meer van tijd en afstand en tempo weg, 2de 8'07 en derde 8'02, rustig gezwommen. 10x80 in 1'10-1'12 V 1'30, 5x100 (10m hoofd boven water, rest crawl 1'32-1'33, 5x20 sprint 12"-13"

240 dagen tot IM : 1hr40 bike, vooral souplesse

1 opmerking:

Anoniem zei

Het parcours op Kurt zijn lijf geschreven? Toch niet letterlijk hoop ik.
Ik wens jullie allemaal succes en dat de beste mag winnen.
BTW, vandaag mijn eerste 100 van het seizoen gereden met een goed gemiddelde.
Grtz, PONTJE