donderdag 1 oktober 2009

Bike by night

Meestal valt over zo'n ritje van het werk naar huis 's avonds in de donkere niet veel te vertellen. Dat van gisteren was evenwel andere koek.

Het fungedeelte begon ergens ter hoogte van de Altermezzo. Daar passeerde mij één van die monstertraktoren met grote aanhangwagen. Hup een serieuze spurt moeten trekken om "in het wiel" te geraken maar van daaraf was het vlot peddelend tegen 40 per uur. In Hern gingen onze wegen uit mekaar.

(Toch misschien even zeggen dat ik zeer goed zichtbaar ben eer ik volgend voorval uitleg. Heb zelf een fluovestje aan + licht vooraan, en 2 lampjes achteraan.)

Dit even voordat ik Café De Halve weg passeerde. Ik bouw daar altijd wat voorzichtigheid in want weet dat er nogal wat mensen buiten komen met een pint te veel op. Ik moest dan ook alle hens aan dek roepen toen er een zatlap (sorry maar dit dient niet verbloemd te worden) achteruit, pardoes voor mij, de straat op reed. Ik moest over de weghelft gaan om een botsing te vermijden.

Ik was kwaad, furieus, had ik aan hem gekund .... De krant staat nog nie vol genoeg zeker.

Verdomse asshole. Ben precies nog steeds niet gekalmeerd.

Enfin, het is goed afgelopen, volgende keer (hopelijk niet) schrijf ik zijn nummerplaat op en dien ik een klacht in, of da veel zal helpen, kweet het nie, maar dan zal, gaat hij misschien toch eens nadenken.... hoop ik .... Maar eigenlijk zijn er geen excuses, meneer !

Geen opmerkingen: