donderdag 22 oktober 2009

Een rib

Gisterenavond iets voor de zwemtraining kreeg ik last met inademen. Er deed ergens iets pijn bij het inademen, mijn ribben ? ik wist het niet. Toch maar gaan zwemmen en daar had ik er eigenlijk weinig last van. Maar na de training éénmaal thuis en in bed werd het erger. Kon niet zus liggen en niet zo, bijgevolg een ganse nacht keernekeerwere, keernekeerom, enfin weinig geslapen en veel pijn vanmorgen.

Gelukkig kon ik vandaag al langs bij de osteopaat die na enig onderzoek vaststelde dat 1 van mijn ribben, namelijk nummer 3 aan de voorkant links, vastzat en dat bij het inademen. Als we teruggaan in de geschiedenis merken we dat de vrouw gemaakt is uit een rib van de man, en dus lijkt het logisch dat die af en toe eens kan "dwarszitten". Na wat getrek en gesleur en veel in en uitgeadem was de klus geklaard maar de plaats is natuurlijk nog heel gevoelig, ook dat is 1 van de kenmerken van de vrouw, sorry de rib.
Verder verlopen de trainingen best goed . Een overzichtje.
250 tot IM : 47K bike en 50' swim
249 till IM : dik half uurke lopen, geen last van verrekking
248 till IM : 3.1K swim, lekker zwemtraining, toch rustig gehouden, zeker niet over mijn toeren geweest
247 : "Rib Gate" en dus rustdag

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja schatteke...eens de 40 gepasserd beginnen er vanalle 'mankementjes' te komen. Gelukkig heb je nog een jong vrouwke die u een beetje vinnig houdt.