zondag 22 november 2009

Een nieuwe weg !

Vele vragen worden mij gesteld, vele oogleden worden al eens opgetrokken bij het vernemen dat ik niet langer lid ben van Zltc. Kijk, ik ga hier niet in de beerput roeren. Zij die dat willen doen, doen maar. Ik kan iedereen recht in de ogen kijken en als mensen het er moeilijk mee hebben dat ik voor mijn kind kies moeten ze misschien zelf maar eens in de spiegel kijken.

Veel zal er natuurlijk niet veranderen. Ik blijf triatlon doen maar zal voorlopig effe zelf mijn zwemuren moeten uitzoeken. De vriendenkring die ik heb opgebouwd door de jaren heen zal wel voor een stukje afbrokkelen, maar de Romeinse Muur staat ook nog altijd dus er zullen altijd wel contacten blijven. Het is zoals het spreekwoord zegt : “In tijden van nood kent men zijn ware vrienden”.

Samen met Jarno neem ik een andere afslag op het kruispunt, en sla een nieuwe weg in in mijn “triatloncarrière”.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hei maat, wat je ook doet geniet ervan. Zal inderdaad niks aan onze vriendschap doen. Verder niet teveel emo op het internet :)
Ik zal echter niet meer kunnen toestaan dat je in mijn voeten zwemt.

De concurrentie uit de Neremweg...