donderdag 19 november 2009

"Mini" Epic Camp

Zat net zo'n beetje na te denken over wat ik nog eens een blogje kon schrijven. Inspiratie is de laatste tijd erg ver zoek. Soms komen dan de oplossingen zomaar aangewaaid. Kreeg een mailtje van Raymond dat hij ingeschreven was voor het "mini" Epic camp van 3caoach. Dus, hij zal dat wel niet erg vinden, hier hetgeen hij in zijn mailtje schreef.

Ik zag je Blog artikeltje.
Ik ga volgend jaar een "mini" epic camp doen/proberen te doen.
Heb me ingeschreven voor een leuke 3-daagse in april volgend jaar.

dag 1 vrijdag 16/4 (200 of 250 km, 4600 hm):
Tongeren – Eupen : 90 km (eerste bevoorrading)Eupen – Schönberg – 50km ( tweede bevoorrading ) groep 2 en 3 of Eupen – Schönberg – 100km ( tweede bevoorrading ) groep 1Schönberg – Wiltz – 60km ( slaapplaats in hotel beau sejour )

dag 2 zaterdag 17/4 (90 km + swim + run):
zwemtraining in overdekt bad te WiltzWiltz – Orval – 90km ( slaapplaats te Orval )
10km looptraining in en rond Orval

dag 3 zondag 18/4 (196km):
Orval – La Roche – 76km ( eerste bevoorrading )La Roche - Esneux – 60 km ( tweede bevoorrading )Esneux – Tongeren – 60 km ( finish !! )

Ben benieuwd hoe ik dit ga verteren. Hopelijk zitten de weersomtandigheden mee.

222 dagen tot IM : loopje van 8K, ging eindelijk nog eens goed. 's avonds 3K gezwommen
221 dagen tot IM : fietstraining van 1hr50
220 dagen : dikke 40' gelopen, 's avonds zwemtraining Nard. 3x(5x100) V 2'-1'50-1'45. Zwom elke 100 in 1'30. Behalve de laatste van elke reeks die zwom ik door. 1'19-1'18-1'19. Had na deze dag het gevoel dat het eindelijk eens ging zoals ik het voorzien had.

1 opmerking:

Denis zei

Ik ben op een paar Km van Orval geboren. Ken je het verhaal van Obelix en zijn magische drank? Ik ben ook in de Orval gevallen als kind, maar bij mij heeft het niet zo een effect gehad. Maar wel lekker ech lekker