zaterdag 28 november 2009

Kalender 2010

Intussen denkt een mens eens na over welke wedstrijden er op het programma zouden kunnen komen te staan in 2010. Laat ons beginnen met enkele winterduatlons. Zonhoven (17/1) en Heusden Zolder (6/2). Verder heb ik eens gekeken naar wat zwemlopen vroeg in het jaar. Want als ik Jarno daar toch naartoe moet brengen kan ik mss ook beter meedoen.
(27/2)Bergen op Zoom, (14/3) Roosendaal, (28/3) Hoeven.

Tel daar nog bij de eerste triatlons van het jaar als daar zijn Herderen en De Haan en de kalender lijkt me al goed gevuld voor de eerste 3 maanden van het jaar. April zal dan vooral in het teken staan van veel trainen al twijfel ik nog om in Oostende mee te doen. In mei en juni pik ik nog ergens een halve mee (denk aan Nieuwkoop) en een niet stayer kwart. Dat zal moeten volstaan voor Nice eind juni. Wat daarna komt dat zien we dan wel.

211 dagen tot IM : 3.3K swim + 45' run met daarin 20' Aet
210 dagen : 2hr05' in de wind en regen, toch zeer ext. gereden

Geen opmerkingen: