maandag 15 oktober 2007

Groen

Vorige week al mijn trainingen kunnen doen. Kmoet zeggen dat het lopen mij al beter afgaat dan de week ervoor. Ik had zelfs al goesting om de training van zaterdag met een minuut of tien te verlengen. Heb het niet gedaan, maar tis een teken dat het goed zit. Zaterdagmorgen bij het zwemmen vooral de kaart uithouding hoog gehouden. 20x100. Rustig begonnen aan 1’37 en na een keer of 6-7 naar 1’27-28 gegaan en daar gehouden. Om af te sluiten een 800 met om de 40m 10m benen. Ging vlotjes. Na de middag dan mijn lage DT1 training gedaan onder een warm zonnetje. Zondag dan de DT3 training omdat ik die vrijdag niet had kunnen doen. En zo een uurtje meer getraind dan de week ervoor. Deze week doen we er een klein schepje bovenop.

Zwemmen : 2 trainingen (1x techniek op donderdag en zaterdag training Nard)
Fietsen : 2 trainingen onderhoudend
Lopen : 4 trainingen

Looptrainingen

Maandag : vandaag een T-run (transition run = direct na fietsen) gedaan van 5K
Wou vandaag absoluut nog eens lopen, zo heb ik 3 dagen achter mekaar een looptraining gedaan. Vooral om te zien hoe mijn lichaam, vooral de spieren en pezen hierop reageren met het oog op de loopmaand.
Woensdag : 1hr10’ hoge DT1
Vrijdag : 1hr DT2
Zaterdag of zondag : 1hr20’ lage DT1, mss zondag nog een DT3 training, idem vorige week.

Vrijdag gaan shoppen in de Decathlon. Heb daar tegen wel erg lage prijzen wat loopkledij van het merk Kalenji op de kop kunnen tikken. Tijdschrift Runners had er al reclame over gemaakt. Als je dus iemand ziet lopen met een schijtgroen loopshirt aan. IT’S ME.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zolang het maar de T-shirt is, kan ik er mee leven.

Witse