donderdag 9 augustus 2007

TO DO list

Allez dan, kan natuurlijk niet achterblijven.

To do list (in willekeurige volgorde)

1. IM onder de 10 uur
2. deelnemen aan IM wedstrijden all over the world.
3. Hawaii
4. Marathon lopen in IM onder de 3hr30
5. Onder de 5hr fietsen in IM
6. eindelijk eens gezond en zonder blessures aan de start staan van een IM
7. Het goede evenwicht vinden tussen werk, privé en trainen.
8. Genoeg rust inbouwen in mijn trainingsschema
9. Eens een clubactiviteit winnen, eindklassement ben ik ook al tevreden mee

Hopelijk kan ik er hier volgend jaar een paar van doorstrepen.

Nog iemand ?

2 opmerkingen:

Lieven zei

Eigenlijk heb ik maar één triathlon-doel meer: dat mijn zoontje Lucky later nog besef heeft dat ik triathlon gedaan heb, nl. uit eigen ervaring en niet op basis van foto's of verslagen. Dit verplicht me toch nog een paar jaartjes actief bezig te zijn.

Raymond zei

Punt 7 is volgens mij onverenigbaar met punten 1 t.e.m. 5, tenzij je met "Hawaii" een vakantie op Hawaii bedoelt, maar dat zal wel niet ... En ik denk dat nr. 8 een héél belangrijke is, hoewel ik er zelf continu tegen gezondigd heb.