woensdag 3 juni 2009

Romantiek in Lanzarote

15 jaar geleden trouwden Els en ik voor de wet. Pas dit jaar deden we onze toen uitgestelde huwlijksreis en dus het perfecte moment om tijdens een romantische strandwandeling aan mijn vrouwtje te vragen of ze met mij voor de kerk wil trouwen en ze zei ... ja.

Afspraak volgend jaar ergens in de zomer !

Foto's Bocholt staan in Fotoalbum

Voor die van Lanzarote zal het nog even wachten zijn, moet er nog een aantal ontvangen van verschillende mensen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dikke proficiat maar ook fijn dat jullie aan ons denken. Dan kunnen wij nog ne keer komen versieren hè!!!!
Witse

Anoniem zei

Ja Filip de wonderen zijn de wereld nog niet uit,eigenlijk had ik de hoop al opgegeven want telkens ik erover begon vond hij dat ik zaagde...????

Oppassen wat dat sieren betreft want jullie zijn ook nog jarig en......onze wraak zal zoet zijn.

Groetjes
Els

ps: Merci schat voor onze mooie vakantie!!!