maandag 8 juni 2009

Hoe verlopen de trainingen ?

Na de Ironman een volledige week niks gedaan behalve dan met mijn lui gat in de zon gelegen. Twas ginder goed van eten en drinken dus dat was mooi meegenomen. Eenmaal terug Belgische bodem onder de voeten had ik eigenlijk wel zin in een wedstrijdje. Bocholt werd meegepikt en tot mijn eigen verbazing en waarschijnlijk ook tot die van sommige anderen ging het meer dan behoorlijk.

Maar de dagen erna heb ik het toch geweten hoor. Recupereerde bijlange zo snel niet van dit sprintje als anders. De dag erna iets gedaan dat leek op losrijden. Het korte loopje van woensdag bracht enkel als resultaat dat mijn benen eigenlijk nog meer pijn deden. Donderdag dan maar niks gedaan. Vrijdag 40K gefietst met een goed gevoel. Zaterdag 10K gelopen en ook dat ging behoorlijk goed. Zondag een snipperdag en vandaag nog maar eens gelopen. Ik ben ook begonnen met 3x/week een serie spierversterkende oefeningen te doen.

Zo bouw ik stilletjes verder op. Er ligt nog één struikelblok voor Neerpelt. Moet namelijk werken dat weekend dus zal nog een goede ziel moeten vinden om dat weekend van mij over te nemen. Vanaf het moment dat dit in orde is schrijf ik in.

Als uitsmijter een stukje video van op het awardsdinner in Lanzarote. Het was indrukwekkend.

Geen opmerkingen: