donderdag 25 juni 2009

Countdown

De volgende weken staan de "Europese IM" voor de deur. De countdown is begonnen en Nice zal het lont aansteken nu dit weekend. Geen clubgenoten dit jaar aan de start daar. Volgend jaar waarschijnlijk wel maar dat is nog veraf. Dan gaat het richting Klagenfurt (de mannen van Maasmechelen Stefan en Patrick en natuurlijk Marino op zoek naar zijn tweede IM zege dit jaar)) en ook dat weekend Franfurt met Mario, Tim en Jimmy en de halve wereldtop. Het weekend daarna is Zurich aan de beurt met Marc de Ren. Het computerke zal weer overuren moeten draaien peis ik.

Dit weekend staat trouwens in eigen land Brasschaat op het programma. Voor de laatste keer na 27 jaar zal er een halve triatlon betwist worden. Norbert kan er dus maar beter van genieten.

Voor mezelf zal het werkendag zijn dit weekend. Tja, iemand moet het doen hé !!!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is wel geen IM maar Roth is er ook nog. Ik dacht samen met Klagenfurt. Beke zal hier oa aan de start staan.
Kurt

Anoniem zei

Bonjour les copains, alles goed daar in Belgie?
BTW heb jij mijn mail gekregen ivm Neerpelt, je inschrijving is geregeld met Appermans.
Zodra ik volledig beschik over internet zal ik mijn schuld aflossen bij Marc.
Groetjes Pontje.

Wil zei

Zodra uw internet compleet is zullen we de financiele kant van de zaak afwerken. Ge laat het mij maar weten.