dinsdag 2 juni 2009

Lanzarote bis

Om het eens niet over de wedstrijd te hebben. Els en ikzelf hadden zo iets op voorhand van, wat gaat het ginder worden ? De eerste reis zonder de kids, op reis naar een land waar we nog nooit geweest waren, met dan nog een fiets erbij en eigenlijk ver weg wedstrijd doen zonder iemand van de club.

Nu, we waren nog niet goed en wel ingecheckt op het vliegveld in Zaventem of er kwam een wat oudere man naar me toe met de vraag hoe ik die fiets in de koffer kreeg en dat hij dat zelf niet klaarkreeg wegens 2 linkerhanden.
Toeval of niet, die man logeerde in hetzelfde hotel net als de meneer die de hele reis net voor mij zat in het vliegtuig. Norbert en Marc staan nu synoniem voor een heerlijke Lanza vakantie.

Beiden triatleten. Norbert 60 jaar uit Bredene en oude rot in het vak, op zoek naar een Hawaii ticket, eens lukt hem dat. Marc een paar jaar ouder als ik uit Wuustwezel en begonnen met triatlon toen Mad Max zijn ongeluk kreeg zijn mensen met het hart op de juiste plaats. Ze wonen niet aan de andere kant van de wereld dus zullen we zeker mekaar nog tegenkomen en contact houden doen we sowieso.

Ik denk dan terug aan de avonden dat we samen zaten en plezier maakten, naar verhalen luisterden, kortom, het was gewoon genieten …. Merci, merci merci.

PS : ze hebben ook beiden een blog en die vind je terug bij de links onder Ironmac en Ironman Norbert.

Geen opmerkingen: