dinsdag 24 juni 2008

Racen op Terlamen

Vandaag voor het eerst eens mee gaan fietsen op het circuit van Zolder.

Ik had namiddag een uurtje gelopen en om iets na 5 vertrok ik van thuis uit met de fiets richting circuit. Na een uurtje was ik er en besloot maar meteen de koe bij de horens te vatten en in een groep vooraan mee te rijden. Het ging behoorlijk moet ik zeggen. Na een goeie 45' was het tijd voor enkele squeezies dus maakte ik een pitstop want ik vond dat te gevaarlijk om tegen zo'n snelheid die dingen op de fiets in te nemen. Daarna terug vertrokken voor sessie nr 2. Die duurde 37'. Toen was het hoog tijd om naar huis te gaan. Tot dan had ik 86K gereden tegen 36 gemiddeld. De terugweg was hard hoor maar buiten de 2 sluizen ging het nog redelijk vlot.

Eindresultaat van een ritje Terlamen. 120K in 3hr30'

Geen opmerkingen: