maandag 30 juni 2008

Het laatste oordeel ...


HET LAATSTE OORDEEL ...

volgens KURT !

13 juli…D-Day?
Zoals ik donderdagavond tussen enkele baantjes door al tegen Marc zei mag die dag stillekes komen.
Mijn conditie is ok maar…het duurt me wat lang en de trainingen worden mentaal zwaar.
Als ik de onderdelen even onder de loep neem. Te beginnen met mijn sterkste…het zwemmen.
Ik denk dat Macca zijn kans hier ligt want ik verbeter hier niet erg op. Ik verwacht dan ook net zoals vorig jaar rond 1h15 op mijn fiets te zitten.
Ik ben ook niet de man die diep wil en kan gaan in het zwemmen ondanks vele aansporingen van Iron Loix.
Het fietsen daarentegen is naar mijn gevoel sterk verbeterd. Ik denk dat mijn trainingsritten van het werk naar huis hierin meespelen.
Ook mijn ritten met ‘’ de mannen van Steegmans’’ deden hier goed aan. Op woensdagavond regelmatig mee gaan koersen en op zondag dikwijls mee het tempo gaan bepalen. Hier verwacht ik dan ook veel op Macca goed te maken, 5h20 was mijn tijd in Klagenfurt dan moet ook dit jaar weer in de buurt komen.
Het lopen: gevoel is goed maar zoals iedereen, die de volledige afstand al eens deed, weet is dit altijd afwachten. Ik teken terug voor een IM marathon van 4h zoals de 2 afgelopen jaren.
Betreffende mijn ‘’partner in hell’’ Mario Pont: We gaan gelijk uit het water komen, hij start nl. 15 minuten na mij.
Dan zal de strijd kunnen beginnen, ik zal me aan een stoute uitspraak wagen. ( Mario, dit doe ik om u te motiveren hé!!!) Ik verwacht het verschil in het lopen te maken en niet zozeer in het fietsen. Ik heb gezien dat er ettelijke pontjes weg zijn bij onze Pont dus ik denk dat hij ons gaat verrassen. Ik wens hem langs deze weg dan ook verschrikkelijk veel succes en een mooie race. En voor na de race…FARTANS, WE’LL MEET AT THE BAR !!!!
Klagenfurt heb ik met opzet gemeden dit jaar. Op deze manier neem ik toch wel wat druk bij jullie weg en hoop ik dat jullie net als ons een dag vol vreugde, pijn, honger, dorst en krampen mogen hebben. Heel veel plezier en succes voor iedereen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dit zijn hele mooi sportieve wensen en ik hoop dat ze voor jullie beiden zullen uitkomen.

Veel geluk mannen

Witse