donderdag 19 juli 2007

Verzekeringen

Tegenwoordig kan je een verzekering afsluiten als je je inschrijft voor een Ironman. Mits je niet aan de start geraakt kan je zo je toch al hoge inschrijvingsgeld recupereren.

Ik ben dit jaar de dag na de wedstrijd met mijn doktersbriefje gaan aankloppen bij de wedstrijdleiding met de vraag of ik mijn geld terug kon krijgen. Na lang wachten moest ik een formulier invullen met mijn gegevens en de reden van niet starten + doktersbriefje. Omdat ik IBAN nummer en dergelijke niet in mijn bezit had, hadden ze tegen mij gezegd dat de verzekering wel contact met mij zou opnemen. Rechtuit gezegd, ik had er geen goed oog.

Deze week kreeg ik dan een mailtje waarin de bankgegevens gevraagd werden. En ja hoor, de 320€ die ik vorig jaar betaalde als inschrijvingsdgeld stond vandaag al terug op mijn rekening.

Geen opmerkingen: