zondag 22 juli 2007

Een schitterend voorstel

Gisteren kreeg ik een schitterend voorstel van mijn buurman (Denis). Hij vroeg of ik geen zin had om volgend jaar begin juni een dag of 10 in de Provence door te brengen om al daar de nodige trainingskilometers op te doen in het vooruitzicht van Klagenfurt. In onderling overleg met mijne baas is het plan goedgekeurd !

Vandaag voor het eerst sedert lang nog eens anderhalf uur rustig gelopen. Veel valt daar niet over te vertellen.

Eventjes de week overlopen.

Maandag : 2hr fietsen met dadelijk erna 4K rustig lopen
Dinsdag : 's morgens 40' gelopen en na de middag 50K fartlek op de fiets
Woensdag : niks
Donderdag : 2hr fietsen en 3K zwemmen
Vrijdag : niks
Zaterdag : net geen 100K gefietst met daarna 4K rustig lopen
Zondag : anderhalf uur lopen

Opvallend deze week. Mijn linkerbeen heeft blijkbaar een serieuze tik gehad van die infectie, heb de indruk dat ik het overal mee moet slepen als overtollige balast. Normaal zal dat binnen een goeie week wel beteren. Fietsconditie is niet slecht en van het zwemmen ben ik eigenlijk ook wel tevreden.

Morgen een korte uiteenzetting van mijn "nieuwe" voornemens.

Geen opmerkingen: