maandag 23 juli 2007

Nieuwe voornemens

• Eet meer en dikwijler en beter. Heb er net een week opzitten volgens dit principe. 5-6 maaltijden per dag en vlak na een training eten en niet wachten tot het eten op tafel staat een paar uur later. Mijn hongergevoel is verdwenen ’s avonds en het snoepen is daardoor fel geminderd. Mijn gewicht is op peil gebleven.

• Meer lopen. Niet in afstand maar in meer looptrainingen per week. Jullie hebben al gezien dat ik nu na een fietstraining al eens 20-30’ rustig loop. Op die manier kan ik mijn looptrainingen opvoeren tot 4-5 per week. Voel me er momenteel goed bij dus zal proberen dit zo te houden.

• Heb nog enkele dingen besteld via internet. EAS recuperatiedrank + wat vitaminen en eiwitten.

• Zal meer rust inbouwen in mijn trainingen. Zeker geen 5-6 weken meer na mekaar zonder een rustweek.

Hopelijk geraak ik op deze manier eens aan de start van een Ironman zonder de nodige ziektes of blessures.

Verder zal ik mij prepareren zoals iedereen dat doet tegenwoordig. Bestellingen zijn gedaan, er is plaats zat in mijne frigo. De dagen dat ik niet werk zal ik ook niet te vinden zijn. Moesten ze toch iets bij mij vinden dan zal ik mijn tandarts met de vinger wijzen en zeggen dat alles wat ik in mijn bezit heb voor mijn hond is (zie foto). Het vlees dat ik eet is waarschijnlijk ook niet dopingvrij. But who cares, ik zal misschien toegeven dat ik het 1 keertje geprobeerd heb en dat het dan toch niet werkte voor mij. Misschien pakken ze me dan mijn overwinning af in de recreatlon van Hoeselt in 1997. Van de Bond mag ik toch overal starten. Ooh ja, ik train tegenwoordig ook niet meer in clubkleuren, al die fans hé.

Geen opmerkingen: