donderdag 10 maart 2011

What's the news?

Eigenlijk niet veel, beetje rustig aan doen omdat we vanaf volgende week woensdag in Lanzarote zitten voor 10 dagen. Maandag na Herderen wat losgezwommen.  Dinsdag met Tim op pad voor een fietstraining van 80km.  Benen voelden in het begin niet echt goed aan maar stilaan kwam ik er door.  Maar goed want mijn compagnon kreeg af te rekenen met maagkrampen zodat ik het hele stuk terug tegen de wind kop heb moeten doen.  Woensdag rustig een 10km gelopen maar de benen voelden niet echt goed.  Vandaag dan wat slappekes dus veel zal ik niet uitwreten.  Voor morgen voorzie ik sowieso een zerodag.  Zaterdag komen ze tegels leggen en zal ik een handje moeten helpen.  Dan rest mij deze week nog enkel zondag, waarschijnlijk een ETL fietstraining.

Voor de rest op triatlongebeid, stilte voor de Abu Dhabi storm.  Het zwemwater is niet echt warm ginder en als het zo blijft moeten de wetsuits uit de kast gehaald worden.  Zijn er toch zeker nie bij die dat nu net niet meegebracht hebben.

Misschien deze nog. Toevallig gevonden op de site van Dirk Bockel.  Deze T-shirt, natuurlijk heb ik die besteld!

Geen opmerkingen: