zondag 12 september 2010

2 great days of training

Vrijdag en zaterdag nog eens 2 dagen goed en leuk kunnen trainen.

Vrijdagavond hadden we onze wekelijkse afspraak in de Sportoase.  Meestal zwem ik dan in de voeten van Mario en Koen.  Het was nu niet echt anders.  8x400 stond er op het programma met vertrek om de 6'30.  Koen nam de eerste 4 voor zijn rekening, Mario de nummers 5-6-7.  het moet niet gezegd dat na een trage start, de eerste in 5'50 (traag noemen ze dat) het steeds sneller ging met meermaals tijden rond de 5'30.  De laatste was dan voor mij omdat de anderen de bedoeling hadden het wat rustiger aan te doen. Bij het eerste keerpunt zag ik dat Koen wel erg ver achter lag.  Ik dacht, dit is mijn kans, die ga ik eens bij zijn ... hebben.  Ze kwamen nog terug tot in mijn voeten maar ik klokte af op 5'25.  ... en kon een glimlach niet verbergen!!!

Zaterdag hadden we dan afspraak met de club om een fietsritje te maken.  Om 9u vertrokken met 9 bij Tim en via Mal, Millen, Riemst, Vroenhoven, Lananken naar Maasmechelen gereden en van daar op Zutendaal om via Munster, Spurk, Hoeselt terug naar huis te gaan.  Het tempo werd goed strak gehouden en iedereen deed zijn deel van het werk, hetgeen het dan ook eens zo plezant maakt . Zeker toen we gingen ronddraaien en het tempo een ietsjes omhoog ging.  Voor herhaling vatbaar deze ritjes. De cijfertjes nog, een goeie 86km had ik in 2hr40.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

't gevolg van uwe zwemjoke is wel dat ge nu meer op kop moet zwemmen
Zwemcoach

Jelle, Jarno en Wilfried zei

miljaar :-)

Anoniem zei

Dan zullen we daar vanavond onmiddellijk mee beginnen ...!
En de training van zaterdag is ook voor herhaling vatbaar.
Tim