zondag 25 juli 2010

Zeetje

Via deze weg nogmaals proficiat aan Jimmy (eindelijk eens een marathon op zijn niveau) die voor het eerst onder de 9u30 duikt in Zurich, Olivier die ditmaal wel goed doseerde en Roel die helemaal tot aan het gaatje moest gaan.  You're all Ironman!

Wat mezelf betreft deze week een weekje off training en me wat met Jarno bezig gehouden.  Is ook fun eens samen te gaan fietsen.  Kopje eens volledig leeg maken en eens niet meer denken aan trainen.  Het was nodig, met dank aan Ironmac voor't advies en Norbert voor zijn nimmer aflatende enthousiasme.
Vanaf volgende week ga ik terug wat meer fietsen want ik moet Norbert partij kunnen geven aan't zeetje waar ik 3 en 4 augustus 2 dagen zal vertoeven om er samen met hem wat te trainen.  Kijk er al naar uit.  Hopelijk mag ik tegen die tijd voorzichtig al wat beginnen lopen.

Hoop doet leven, dus hij die hoopt groet u!

Geen opmerkingen: