zaterdag 17 juli 2010

Achilles

Was dat niet een Griekse krijger, 't Zal me worst wezen wie 't was.  Feit is dat ik voor het eerst in m'n leven last heb van die Griekse krijger.  Nooit geen problemen mee gehad met die pees en nu plots vorige week begon het, zomaar uit het niets, dacht ik. Maar na wat opzoekwerk merkte ik wel dat ik blijkbaar zonder het op dat moment te weten al de eerste symptomen had.  Eerst wat ambetantigheid tussen kuit en pees, daarna wat stijfheid van de achillespees een week of 2 voor Nice.  Verder in Nice geen enkel probleem of pijn gehad en ook erna niet tot vorige week dus.  Eergisteren tijdens en na het lopen verergerde de pijn en vanmorgen kon ik amper stappen.
Maandag eens langs bij de dokter en de opties overlopen.  Daarna zien we wel.  Naar Almere ga ik sowieso als is't maar om te zwemmen en te fietsen want ik krijg mijn centen nie terug. En trouwens, de mobilhome is besteld dus...

Alle tips en trics die kunnen helpen bij het zo vlug mogelijk oplossen van dit euvel zijn trouwens welkom.

Vraag me af hoe die pees had geheten als die man niet Achilles maar bijvoorbeeld Claude heette. ...?  Iets als klotepees :-) waarschijnlijk

1 opmerking:

Anoniem zei

Hieltjes in de schoenen, ontlast de pees tijdens het lopen. Verkrijgbaar bij de Mölder in Hasselt.
Verder veel ijs leggen en eventueel aquajogging doen
zwemcoach