donderdag 4 december 2008

Kniepijn

Stekende pijn in de linkerknie dwingt mij weer de looptrainingen te stoppen. Al sinds Klagenfurt waar ik tijdens de ganse marathon pijn had met als gevolg een hele dikke opgezwollen knie de dagen erna ben ik op de sukkel. Soms gaat het goed, dan weer mindere en pijnlijkere periodes. Gisteren was de pijn niet meer te harden en moest ik de training reeds na 1K afbreken en terug naar huis keren.

Na een nachtje slapen heb ik beslist om toch proberen in Lanzarote te geraken, als het moet met 1 of 2 looptrainingen per week. Zal na Lanza dan de conclusie trekkken of het mijn laatste lange afstand zal zijn en of ik misschien helemaal de handdoek in de ring moet gooien. Zal allemaal een beetje van de knie afhangen. Osteopaat zei dat ze waarschijnlijk niet eeuwig zal meegaan. Ze heeft al veel afgezien en misschien heb ik ze de voorbije jaren wat te fel geforceerd.

Enfin, jullie horen er nog van.

Hij die een dipje verwerkt groet u.

1 opmerking:

Anoniem zei

Kop op Will, misschien deze keer nog één laatste lange afstand en dan "genieten " van de korte.
Van mij zeiden ze 9 jaar geleden dat ik moest stoppen met sport dus .... Who cares ? Doe waar je zin in hebt .. maar met "mate(n)"

Witse