vrijdag 14 november 2008

Le nouveau energie est arrivée !

Vandaag zijn mijn nieuwe energiedrank en gels gearriveerd. Niet dat squeezy zo slecht was, helemaal niet maar ik had toch moeite met het feit dat er heel veel moest gedronken worden, zowel van de energiedrank als na het nemen van een gel. Als het echt warm weer is heb je daar geen problemen mee maar met wat minder dorstig weer zit je blaas constant vol met de nodige problemen tot gevolg. Nu, ik heb Oostenrijk gedaan, puur op Squeezy, slechts 1 klein stukje banaan gegeten, de rest dus alles vloeibaar. Misschien tien keer moeten gaan pissen maar buiten dat heb ik geen enkel slecht moment gekend wat energietoevoer betreft.

Nu, drinken moet je altijd en na een gel, eender welke ben je verplicht water te drinken anders worden ze niet snel genoeg opgenomen door je lichaam.

Awel, drinken na een gel is verleden tijd. Heb mij de enige gels op de markt besteld waar je niet na hoeft door te spoelen, gewoon gel pakken en wegwezen. SiS (Science in Sports), de gels van deze producent zijn vorig jaar uitgeroepen tot de beste op de markt door Runnersworld. Ook CSC en Astana maken gebruik van de produkten.

Ik heb mij de energiedrank PSP22, de GO gels en een drinkbus om alles in de juiste verhoudingen te mixen, besteld. Of ze hun werk doen, lekker zijn, ... ik laat het jullie weten.

Meer info kan je vinden op http://www.rs-sportvoeding.nl/

Geen opmerkingen: